niedziela, 21 września 2014

Dodatki do codziennego ubioru - granat i biel

        Wygląd




Nie przepadam za dodatkami. Może to mało kobiece podejście, ale nigdy nie przepadałam za błyskotkami, ozdobami, opaskami, itp. Owszem, mam kilka łańcuszków, zawieszek czy kolczyków, jednak z tego co kojarzę, nic z tego nie kupiłam sobie sama ;) 

Ale czasami przytrafi mi się jakiś bezsensowny zakup, z którego później sporadycznie korzystam. Tak było i w tym przypadku. 


Poszłam do Biedronki po artykuły niezbędne do ugotowania obiadu. I w przypadkowym koszu, podczas szperania w kosmetykach, znalazłam taką opaskę. 


Wygląda jak obrus z baru mlecznego, wiem. Ale kosztowała jedynie 5 zł więc wpakowałam do koszyka. 

Materiał średniej jakości, gumka słabo trzyma opaskę na głowie.



Tak więc przyda mi się ona to oplatania koka ;) Wersja poniżej, to kok "podomka", niedbale związany. Wychodząc z domu staram się bardziej,ale wtedy nie w głowie mi zdjęcia ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz