piątek, 24 października 2014

Osuszacz lakieru Sensique - recenzja

Pielęgnacja



Jakiś czas temu w Naturze, kupując lakier do paznokci, wypatrzyłam przypadkiem osuszacz lakieru.


Nigdy nie korzystałam z takiej pomocy przy malowaniu paznokci, zawsze czekałam aż sam wyschnie.

A tu nagle Sensique wypuszcza taką oto perełkę. I to kokosową



Kosztowało mnie to 5,99 zł. Produkt stosujemy poprzez spryskanie dopiero co pomalowanych pazurków z odległości ok 10 cm. Pozostawiamy do wyschnięcia.




Atomizer ułatwia aplikację




Jeżeli chodzi o działanie, to rzeczywiście lakier schnie szybciej. Wypróbowałam go na kilku różnych lakierach, różnych firm i na różnej ilości warstw. Najgorszym wyzwaniem było osuszenie 3 warstw lakieru, o ironio od Sensique, który zawsze wysycha w nieskończoność. A tu? 15 minut i lakier suchutki, co przy takiej ilości produktu na paznokciach zawsze trwało i trwaaało.

Produkt nie podrażnia skóry, mam nawet wrażenie nawilżenia wokół paznokci. Delikatny kokosowy zapach jest niestety złamany chemiczną, a nawet trochę spirytusową nutą. Jednak nie jest to uciążliwe jeżeli chodzi o stosowanie, także można przeboleć Tym bardziej, że zapach spirytusu znika po chwili, a dłonie pachną kokosowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz